Monday, November 21, 2011

I like mags yang buat kita berfikir

Assalamualaikum dears.Dalam katanya tadi mood kurang stabil malam ni pun sempat jugak tulis sampai dua entry.tapi agak macam entry malam ni semuanya tanpa any ketawa-ketawa haha.serius sangat.Aku pun tak suka nak tulis serius macam ni tapi yalah tulis pun ikut mood la jugak kan.lagipun aku takut nanti idea ni hilang.bila idea hilang,otak aku tepu nak tulis apa.and bila aku tak tau nak tulis apa nanti aku akan merapu tak tentu hala ja kat sini.

Hurm,aku pernah cakap kan before ni yang aku ni agak half blood of bookworm?just half sebab aku bukan la jenis yang membaca saban waktu right?So banyak jugak la books and mags yang aku dah layan selama ni.Tak nak cerita pasal buku or novel,kita cerita pasal mags or nama panjangnya magazines.Sebab tajuk cakap pasal mags.

Whatever la jenis mags yang korang pernah baca or yang korang fall in love tapi aku nak cakap pasal satu majalah ni named SOLUSI.Maybe bagi korang yang pernah baca or just nampak cover majalah ni agak aku ni style yang memang minat baca buku agama ja.Sangkaan korang tu salah sebenarnya,aku tak lah jenis macam tu.Belum sampai ke tahap itu,but trying.Lagipun buku yang aku baca selama ni tak la pulak yang lagha semua,most novel-novel yang teenagers selalu baca.

If korang perasan la kan selama ni,orang selalu baca mags sebab nak seronok,minat and cari info.And memang banyak mags yang dapat penuhi semua benda tu.But lain dengan solusi ni sebab dia boleh buat kita berfikir.I like it.Content dalam mag ni macam mengajak kita untuk sama berfikir about so many things.Tak banyak kan mags yang boleh menyediakan content semacam ni?Like bila diorang tulis pasal DNA,sangat best baca.

So,dari korang buang duit beli mags yang merapu entah apa-apa entah tu baik korang join aku sekali baca solusi ni.Aku tak paksa pun,sukati korang la nak ke tak nak.Assalamualaikum.nighty night.

p/s:dengan muka yg tegang ni pun internet berani lagi buat hal dengan aku...grrrr


No comments: