Sunday, November 20, 2011

Blog vs Facebook

Assalamualaikum,pagi-pagi dah start ngadap blog.what the la punya perangai.haha.Bertuah betul.Aku bored la dengan FB sekarang ni,sungguh aku kata ni.Tapi aku bukak jugak tiap hari.Ok,the title today is blog vs facebook.which one is better?or shall i say which one is the best?

which one do you prefer??

Apa yang best pasal Fb ni is kita boleh berhubung lebih cepat.Satu lagi,kat fb no need to write status yang panjang berjela,berkajang-kajang macam kat blog..ramai ja orang update status yang kadang-kadang sangat la annoying...putus cinta,tengah makan,aku ngantuk la..aku rasa boleh considered status yang normal ja,tak over..Ouh,aku pernah buat status kat fb macam ni.buka fb ni sometime macam buka diary orang,sometime macam buka motivation book..and sometime macam buka hati orang pun ada jugak.segalanya mungkin di fb.

Kat blog pulak,aku rasa more comfortable untuk tulis anything yang aku suka.Sebab kat blog,tak ada orang yang komen yang tak tentu macam kat fb.yeah,ada la jugak tapi tak la sebanyak yang kat fb..lagipun kat blog boleh ja mengarut panjang-panjang macam yang aku tengah buat ni.haha.no one care.tak suka tak payah buka.Tapi if kat fb,buka ja home terus nampak bermacam status dari yang sindir menyindir,status yang penuh keinsafan..or friends kita share benda mengarut,macam-macam..so ber'variation'..ada yang kita tak nak tengok pun tapi tertengok.for me la kan,hati aku lagi condong ke arah blog bila nak mencurah apa yang ada dalam kepala.Fb pulak tempat aku bila nak main gila-gila dengan kawan-kawan..

Anything,masing-masing ada kelebihan sendiri.Ni just pendapat aku,korang punya pendapat ikut suka la nak macam mana.

1 comment:

D-SIM said...

yeah, me either. i'm so addicted to blog -.-'