Monday, November 21, 2011

Talking about talent make me sad..

Assalamualaikum.Tonight,im here untuk mencurahkan isi otak yang aku rasa sesuai kat blog ni while seisi rumah tengah tengok apa entah games Sukan sea.As usual,im currently in boring mode.So,untuk buat rasa yang masa tengah berjalan sepantas kilat aku merapu kat sini.Blogging buat aku hilang dari reality.

Ouh,forgot yang aku sepatutnya cakap pasal tajuk entry and bukannya merapu entah ke mana.Talent...hmm,serius aku tak suka bila think about talent.Nak tau pasal apa aku nak sentimental sangat sampai cakap pasal talent pun nak sedih?The reason is aku rasa aku tak ada talent.Sungguh aku berkata benar.Allright,actually im not sure either wa memang tak ada talent or belum sedar talent apa yang aku ada..

Become a singer,musician,novelis,artist or athlet?sungguh aku tau memang aku tak boleh sebab semua tu memerlukan talent.Aku tak nak la cakap pasal karier yang melibatkan akademik sangat sebab aku bukannya pandai sangat.Tu pasal la aku nak at least ada la talent walaupun sedikit.So,aku ada benda yang boleh bagi kepuasan dalam hidup.

Seriously,aku suka bila baca buku-buku dari jemari seni.Especially yang hlovate and syud punya buku.How come they can write something yang best giler macam tu?apa-apa ja la even hlovate cakap dia pun bukannya pandai menulis.so jealous la.aku nak tulis entry kat blog ni pun dah rasa ala-ala tulis essay bio,apatah lagi nak tulis novel yang best macam diorang tu.huwaaa.

tapi dah macam ni aku diciptakan,redha ja la.At least as a human,aku salah satu daripada makhluk ciptaan Allah yang paling sempurna.Bukan aku maksudkan aku perfect la,but kan dah kata manusia ni makhluk ciptaan Allah yang paling sempurna.haiya.

p/s:aku rasa entry ni macam hambar ja.cause i wrote it with so serious scary face.

No comments: