Tuesday, December 20, 2011

Hari ni menambah harta!!

Assalamualaikum.Fuh,ponat eden ari ni.Pukul sembilan lebih baru dapat rehat.Haih,sangat la penat and for dinner tonight we just have burger.

Tapi apapapun aku happy jugak la hari ni sebab dapat menambah harta aku.Haha,xla.Actually,aku baru menambah favourite stuff aku,which is a laptop.Dell ja.Harga pun kena la yang murah-murah sebab aku guna duit sendiri mostly.kena la save,budget pun mesti rendah.

beli ni pun bukan apa,senang la nanti buat kerja,buat assignment ka or buat kerja persatuan.lagipun awal sem nanti biro aku kena handle satu event ni,family day.senang sikit urusan nanti bila buat proposal ka or anything.

p/s:ni entry tertangguh semalam.

2 comments:

D-SIM said...

aaaaaaa...asal dell ? -.-'

fleurmj said...

asal,x ok?my sis yg suggest,ikut ja