Wednesday, December 21, 2011

Main = kaya??

Assalamualaikum.yeah,dapat blogging tonight.perasaan biasa-biasa ja,x macam dulu awal-awal cuti tu.yalah,setelah sekian lama meninggalkan blog,memang la excited.

Semalam,dalam aku penat-penat tu sempat jugak layan tv kejap,tengok rm 1 000,000 money drop.Dari rancangan tu la aku terfikir untuk tulis ni,and menyedarkan aku sebenarnya.Ingat lagi dengan rancangan kunci khazanah and who wants to be a millionaire?Actually ada satu persamaan yang sangat ketara pasal tiga-tiga rancangan ni.

Yup,sebab peserta semalam tu jugak yang menyedarkan aku.Ramai contestant tu yang dapat jawab bila berkaitan fakta tapi bila bab pengetahuan am ramai yang stuck.Apa pasal eh?Maybe sebab kurangnya membaca kot.Tapi tu la yang aku perasan,ramai yang failed bab soklan yang pasal pengatahuan x dalam syllabus textbook.haha.exam oriented betul la,ish2.

No comments: