Thursday, December 22, 2011

Sebelum 2011 meninggalkan..

Assalamualaikum.yeah,semakin menghampiri 2012 kan.10 days lagi tapi buat la awal-awal.Tahun baru bermula dengan bermacam perkara yang sedang menunggu.Azam baru?Huh,malas la dengan azam segala bagai.I know it'll not make any differences in my life pun.haha.Life still go on pun tanpa azam.Ayat kejam.

Malam ni,nak mengimbau kembali peristiwa sepanjang tahun ni.Memang clichee pun,klise,orang selalu buat and kali ni aku nak try buat pulak.Fikir balik.2011 banyak menyumbang cerita dalam hidup aku nampaknya.Memory box aku makin kurang kapasiti,entah macam mana la dengan benda-benda yang aku akan hadapi untuk beberapa puluh tahun akan datang ni.Kena la bersesak sesak dalam memory.

Walaupun hari ni bukan 31/12 tapi 10 hari tu will not give any change,aku mau mengenang balik kejadian sepanjang tahun 2011 ni.First,anak sedara aku lahir.Then,hari bahagia dapat result spm.Beberapa hari lepas tu hari menyedihkan,sebab anak sedara aku yang baru lahir meninggal dunia,sempat bernafas untuk almost 12 days only.Lagi,dapat offer for UTP's interview,beli handphone and graduasi kami.Lepas tu,interview for IPG.Masuk uia,join silat(wow).Then,last yang aku rasa agak penting is beli laptop.Tahun ni memang laptop dengan handphone tu la benda paling mahal aku beli.Oh,forgot yang tahun ni first time aku naik flight sorang-sorang sebanyak 3 kali.

That's all happened this year yang aku sangat ingat la.Banyak lagi pun tapi ingat-ingat lupa la.Just hope yang next year will be better and full of happiness.


No comments: