Monday, January 2, 2012

Re-sit math 1 buat aku berdebor

Assalamualaikum.lama kan aku tinggal blog ni?sebab tengah sibuk buat benda lain.okay,today 2hb.argh!!mengingatkan aku yg 7hb ni i'll be at johor and seterusnya mengingatkan aku yang 14hb jan nanti akan ada exam math 1.tension tau???apa pasal la kena re-sit?benda ni bukan memain.yalah,kami bukannya tau kejadian macam ni akan terjadi.so,ada yg dah buang notes,ada yg xbwk buku balik rumah.and ada sorng yang memang buat semua tu which is aku.no books,no notes.everything pun tarak.hancur la macam ni.lagipun benda ni belum pernah ada dalam sejarah cfs tu.ok,be positive yang maybe ni peluang kedua tapi kalau dah condition macam sekarang ni,positive macam mana lagi??so,aku sampai ja nanti dekat cfs tu memang kena study utk math 1 dulu la.kalau dah start study math 2 lagi la haru.ntah nanti ada yang tertukar-tukar formula pulak.adoyai.

and entah macam mana i found this one.a petition.gila la berani betul depa buat.haha.https://www.petitionbuzz.com/petitions/math1.diorang buat petition nak membantah re-sit math 1.tapi aku x sign pun.

p/s:actually aku tulis tadi perasaan biasa2 ja tapi dah start tulis tu terus aku memanas.haha

2 comments:

D-SIM said...

pergh..petition tu,hahaa

good luck then !

fleurmj said...

@D-SIM:thanx=)