Wednesday, January 4, 2012

Google search=mathematical terms

Assalamualaikum.Fuh,fuh fuh.Hari ni first day 'anak-anak'-i mean anak2 sedara-go to kindergarten@tadika masjid.And perangai diorang memang super good hari ni.Yang girl tu diam ja,yang boy tu pulak hepy gila2 tadi asst. kat tadika tu hantar balik.Dia siap jerit lagi,cikgu hantar kami balik!haha.memandangkan kami pun telah lama x ada yang pergi tadika so kira excited jugak la.

So,kesinambungan dari previous entry.Math had ruined my life la.hidup kurang tenteram walaupun aku bukan la yang minat sangat nak worry pasal study ni.now aku start dengan google balik semua terms yang aku still ingat.kira refresh sikit la.adjoint.synthetic division,gaussian,gauss jordan elimination,long division.harharhar.boleh la ingatan aku kembali sikit demi sedikit.because i dont have any books with me,ni ja la solution yang aku boleh ambik.tu pun sekadar melenyapkan rasa guilty sebab habiskan 3 bulan ni without study even tahu i'll sit for the exam nanti.

Aku ada la download sikit soalan yang saudara ahmad kamil share kat blog dia http://ordinaryguy92.wordpress.com/-here the link.He helped a lot since nak register lagi dulu.dia ada post entry pasal cfs dulu.

And chapter yang aku kena study are:
-funtions and their graph
-polynomial and rational functions
-exponential and logarithmic funtions
-system of equations

p/s:pray for the best ya Allah

No comments: