Saturday, November 26, 2011

Men with few words

Assalamualaikum.Afternoon yang agak hot and aku yang belum lunch.Tengah cari resepi actually,want to eat something.

Erk,hari ni nak cerita sikit pasal makhluk bernama lelaki.ha,aku bukannya nak mengutuk ke apa ok.Most la kan,lelaki ni suka describe apa yang ada dalam kepala just dengan few words and orang pun boleh faham.Kecenderungan buat lelaki untuk bercakap sedikit,tak macam perempuan.For me,mereka-mereka yang boleh menyampaikan isi minda hanya dengan cakap sepatah-sepatah ni is soooo coool.haha.Sungguh aku cakap ni,sangat cool bila aku tengok macam tu.macam ada aura sendiri la.

Baru ni pun aku ada tengok Detective Conan.Pak cik penyiasat tu pun berlagak cool la konon masa kena interview oleh press pasal ada satu kes tu.Dia buat-buat tak nak cakap banyak,and dia rasa itu adalah cool.Yang kelakarnya,masa dia tengok balik siaran tu kat tv dia boleh pulak buat gaya macam budak,suka gila nampak gaya dia macam tu.

p/s:x jadi nak buat resepi tu,susah la pulak

No comments: